Ahir dia 8 de març els nostre alumnes de 4t de l’ESO de Ciències varen participar al Programa Demolab.

Aquest Programa de la Facultat de Ciències i l’Escola Politècnica Superior de la UIB es desenvolupa en el marc del Programa d’Orientació i Transició a la Universitat (PortUIB) i la Conselleria d’Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears.

El seu principal objectiu és promoure els estudis de caire científic i tècnic entre l’alumnat d’educació secundària mitjançant la realització d’un conjunt d’activitats pràctiques relacionades amb els continguts científics i tècnics de quart curs d’ESO i de primer curs de batxillerat, a més d'apropar-la  la ciència i la tecnologia al públic en general.

Educació Secundària Obligatòria i Cicles Formatius de Formació Professional Bàsica

Actuació Cofinançada per la Unió Europea

TechFix en acció. Pitja el play!

Cicles Formatius de Grau Mitjà

Actuació Cofinançada per la Unió Europea