Els criteris de qualificació són ...

ETAPA D’ENSENYAMENT SECUNDARI OBLIGATORI: ESO

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ de l’assignatura “Valors ètics” 1er ESO

1. Per poder aprovar cada avaluació, l'alumnat ha de respectar les normes de convivència del centre a les classes de l’assignatura, el que es concreta en que no ha de tenir cap amonestació per escrit.

2. Les activitats i exercicis fets a classe s’hauran d’ajustar a les següents normes donades pel professorat, entre les que figuren:

c. escrits amb la lletra de l'alumne,

d. les respostes de l’alumnat han d’estar suficientment justificades i argumentades,

3. Si l’alumnat ha complert el primer criteri, la qualificació numèrica de cada avaluació s’obtindrà directament del percentatge d’activitats i exercicis realitzats a classe que respectin el segon criteri.

4. Es valorarà positivament l’aportació del material demandat pel professorat i la realització fora de l’horari escolar de diverses activitats i exercicis (sempre amb caire puntual), el que pot augmentar la qualificació obtinguda a cada avaluació fins a un 10 %, sempre a criteri del professorat.

5. L’alumnat que hagi de recuperar l’assignatura al setembre haurà de presentar, el dia i la data previst al calendari d’exàmens de setembre del centre, un quadern amb totes les activitats i exercicis programats pel curs (de setembre a juny) i no haurà de realitzar cap examen.

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ de l’assignatura “Educació per a la ciutadania i els drets humans” 2n ESO

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ de l’assignatura “Valors ètics” 3er ESO

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ de l’assignatura “Educació Eticocívica”  4t ESO B

a. Es presentaran a un quadern, amb netedat i ordre,