ACTIVITATS EXTRAESCOLARS, INTERDISCIPLINARS I COMPLEMENTÀRIES DEL DEPARTAMENT DE LLENGüES I CULTURES CLÀSSIQUES :

TOT l’ALUMNAT DE TERCER DE CULTURA CLÀSSICA, QUART DE LLATÍ , PRIMER I SEGON DE BATX DIURN DE LLATÍ I GREC :

• Assistència a exposicions, conferències, representacions teatrals i altres activitats relacionades amb la cultura i civilització clàssiques que s'organitzin al llarg del curs.

Primer trimestre:

Assistència voluntària al cicle de conferències de lXIICurs de Pensament i Cultura Clàssica, organitzat per la SEEC de les Illes Balears, que, sota el títol El món clàssic i les seves múltiples manifestacionspretén analitzar diferents aspectes del món clàssic i la seva vigència. Totes aquestes activitats són obertes a tothom i comencen a les 19.30 h. El programa inclou quatre conferències i un espectacle teatral:

• Dia 18 d'octubre: El clasicismo como futuro: la modernidad de la tradición grecollatina, a càrrec de Luis Antonio de Villena, poeta, i Jaime Siles, catedràtic de filologia llatina de la Universitat de València: També es lliuraran els premis Pityussae I de Cultura Clàssica a l’alumnat.

• Dia 25 d'octubre: Competiciones deportivas en el mundo griego, a càrrec de Alberto Bernabé, catedràtic de filologia grega de la Universitat Complutense de Madrid.

• Dia 8 de novembre: Danzad, danza malditas: ninfas, ménades y bacantes, a càrrec de Fátima Díaz Platas, professora d’història de l’art de la Universitat Santiago de Compostela.

• Dia 8 de novembre, Francesc Casadesús: Pitàgoes, el primer filòsof.

• Dia 15 de novembre: Arnau Vilardebò (contaire): Les banyes d’Europa.

• Dia 15 de novembre de 10 a 11.30/ 1200 aproximadament , actuació d'Arnau Vilardebò, “Les banyes d’Europa”. Espai cultural de Can Ventosa.