Beques del SOIB per a estudiants d'ESPA (fins 1700 €) Imprimeix Correu electrònic
Escrit per Cap d'Estudis

Si tens més de 18 anys i menys de 30, ni estudies ni treballes i et vols apuntar a l’escola d’adults per treure’t l’ESO, el SOIB et posa a l’abast una beca per ajudar-te a aconseguir aquest objectiu.

Quins requisits he de complir per tenir dret a la beca?

• Tenir més de 18 anys i menys de 30 en el moment de sol·licitar-la.
  • Estar inscrit com a demandant d’ocupació sense feina en el SOIB
  • Estar inscrit en el fitxer del Sistema nacional de Garantia Juvenil, per la qual cosa s’han de complir les circumstàncies següents:
    • No haver treballat en els 30 dies naturals anteriors al moment de la inscripció.
    • No haver rebut accions educatives de més de 40 hores mensuals en els darrers 90 dies.
    • No haver rebut accions formatives de més de 40 hores mensuals en els darrers 30 dies.
  • Haver acabat amb aprofitament almenys un dels àmbits de coneixement de segon, tercer o quart d’ESO cursat en algun dels centres d’educació per a persones adultes de les Illes Balears en les convocatòries d’octubre de 2016 a gener de 2017 o de febrer 2017 a maig 2017.

Com em puc inscriure a la Garantia Juvenil?

Demanant cita prèvia a la teva oficina del SOIB. Pots fer-ho telefonant al 012 o mitjançant el web del SOIB www.soib.es

Has de demanar la cita d’ «inscripció a Garantia Juvenil».

Com he de sol·licitar la beca?

Emplenant una sol·licitud que es troba al web del SOIB o que et poden facilitar a l’escola d’adults.

S’han de presentar al registre de la teva oficina del SOIB en el termini de 15 dies naturals posteriors a la finalització de cada un dels terminis de matriculació.

Si has fet el primer curs acadèmic (octubre 16 a gener 17) i et vols matricular al segon curs acadèmic (febrer a juny 17), hauràs de tornar a presentar sol·licitud de no.

Amb la sol·licitud s’ha de presentar la documentació següent:

• Còpia de l’imprès de matriculació
  • Document D52, declaració responsable de veracitat de les dades bancàries aportades (el pots trobar al web del SOIB o a l'escola d’adults).
  • Una declaració responsable segons el model que tens al web del SOIB o que et poden facilitar a l’escola d’adults.

Quin és l’import de la beca?

És de 568 euros per àmbit de coneixement cursat amb aprofitament en qualsevol dels dos cursos acadèmics. Si aproves els tres àmbits del curs, la beca pot arribar als 1.704 euros.

El pagament de la beca es farà mitjançant una transferència bancària en el compte corrent declarat al document D52.

Mès informació

Darrera actualització de dijous, 29 de setembre de 2016 17:22

REUNIONS DELS TUTORS AMB ELS PARES/MARES curs 2016-2017 Imprimeix Correu electrònic

Darrera actualització de dijous, 8 de setembre de 2016 08:28