El Dept. de Cicles Formatius formalitza un acord amb CISCO Networking Academy Imprimeix Correu electrònic
Escrit per Informatica

A partir del curs vinent el nostre cicle formatiu de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) iniciarà de forma progressiva la implantació del temari oficial de CISCO al curriculum del cicle.

Començarem amb cursos d'introducció i estem valorant introduir la certificació oficial CCNA 1 a l'assignatura de Xarxes Locals.

Per poder estimar la demanda actual d'aquesta formació hem elaborat una petita enquesta que ens agradaria que ens fessiu arribar.

Enquesta

Darrera actualització de divendres, 24 de febrer de 2017 17:08

Inscripció a proves d'accés a cicles formatius de grau mitjà 2017 Imprimeix Correu electrònic
Escrit per Informatica

Publicat el calendari d'inscripció a les provés d'accés a cicles formatius de grau mitjà

Del 13 al 23 de març de 2017, ambdós inclosos.

Presenta la sol·licitud a la secretaria del centre on vols realitzar la prova.

IES Santa Maria d'Eivissa (Eivissa), IES Xarc (Santa Eulària des Riu), IES Marc Ferrer (Formentera)

La prova d'accés de grau mitjà te dona accés a tots els cicles ofertats independentment d'on realitzis la prova. Tota la informació actualitzada de formació professional a: formacioprofessional.caib.es

Darrera actualització de dijous, 23 de febrer de 2017 13:34

CURSA SOLIDÀRIA 2017 Imprimeix Correu electrònic
Escrit per Direcció

El dia 30 de gener, amb motiu del dia de la Pau, es va celebrar una Cursa Solidària al nostre centre.

La recaptació va ser de 440,8 € i l'hem destinat a l'ONG a favor de la infància "Save the children".

Moltes gràcies a tots els nostres alumnes per la seva participació i a totes les families per la seva col·laboració!!!!

cursasolidaria2017a.jpg - 258.31 Kb cursasolidaria2017b.jpg - 282.71 Kb

Darrera actualització de dijous, 9 de febrer de 2017 10:38

PROGRAMA DE CENTRES ECOAMBIENTALS Imprimeix Correu electrònic
Escrit per Cap d'estudis

Ahir, una representacio d'alumnes i professorat del nostre centre , van recollir el guardó de CENTRE ECOAMBIENTAL en reconeixement a la seva tasca en l'educació ambiental.

Enhorabona a tots !!!!

<< Inici < Anterior 1 2 3 4 5 6 Següent > Final >>