Normes telèfons mòbils PDF Imprimeix Correu electrònic
Escrit per Direcció
dijous, 24 de gener de 2013 12:09

Normes telèfons mòbils

Per acord aprovat pel Consell Escolar el dia 22 de gener del 2013, us recordam que els alumnes no poden dur telèfon mòbil a l’institut.

L’institut disposa d’un telèfon de monedes per a trucades personals, i en cas de malaltia o altres casos justificats, és el propi professorat el que es posa en contacte amb les famílies. Si us heu de posar en contacte amb els vostres fills, podeu trucar als telèfons del centre 971191551 i 971191552.

Si algun alumne utilitza el telèfon mòbil sense autorització, se li retirarà i els pares no podran recollir-lo al despatx de direcció fins al dia següent.

S’exceptuen d’aquesta norma els casos en què el mòbil s’utilitzi com a eina didàctica en alguna assignatura, per ordre del professor corresponent i sota la supervisió d’aquest.

La directora,

Maria Teresa Marí Vich.

Darrera actualització de dijous, 24 de gener de 2013 12:22

Educació Secundària Obligatòria i Cicles Formatius de Formació Professional Bàsica