INTERCANVI MUSICAL PDF Imprimeix Correu electrònic

L' IES SANTA MARIA D'EIVISSA va donar la benvinguda als 76 alumnes procedents de

l' IES LA SENDRA, de Quart de Poblet( València) que varen vindre a realitzar  un intercanvi musical

amb els nostres alumnes.

Dins de les activistas previstes durant els  3 dies que varen romandre amb nosaltres, varen fer

una visita guiada a Dalt Vila, on un grup dels nostres alumnes varen ser els seus guíes turístics. A més, alumnes dels dos centres es varen reunir a l'auditori del Conservatori d' Eivissa i Formentera, on ens varen delectar amb un fantàstic concert en el qual varen actuar tant de manera separada com conjunta els dos instituts. Per acabar, els alumnes valencians amb els nostres, varen gaudir d' una visita al Parc Natural de Ses Salines i d' un bany a la platja de Ses Salines.

Moltes gràcies per aquesta experiència !!!

Educació Secundària Obligatòria i Cicles Formatius de Formació Professional Bàsica
Actuació Cofinançada per la Unió Europea

Cicles Formatius de Grau Mitjà