Llistes definitives admesos grau mitjà 2017 PDF Imprimeix Correu electrònic

Llistes definitives d'admesos a les proves d'accés de grau mitjà:

IES SANTA MARIA D'EIVISSA - Oferta formativa de cicles d'informàtica PDF Imprimeix Correu electrònic

L'IES Santa Maria d'Eivissa ofereix els següents cicles formatius

• Títol Profesional Bàsic en Informàtica i Comunicacions
    Al cicle de formació professional bàsica a més de reparar i mantenir equips informàtics aprendràs electricitat i electrónica.
    Al nostre centre comptam amb professorat entusiasta de la robótica i la electrónica aplicada. Si t'agrada el moviment Maker som el teu centre.

• Técnic en Sistemes Microinformàtics i Xarxes
    Al grau mitjà aprendràs una mica de tot. Des de ofimàtica i multimèdia, passant per xarxes locals i  fins administració de servidors corporatius.
    Al nostre centre tractam de formar els alumnes tenint present el que demanda el mercat laboral. Un mercat local amb el que tenim una bona comunicació després de molts anys d'experiència aportant els nostres alumnes a les seves empreses. Si estàs pensant insertar-te al mercat laboral en el sector de la informàtica d'aqui uns 18 mesos, al nostre centre farem tot el possible per que ho aconsegueixis.
Si estàs interessat pots venir a visitar-nos i estarem encantats d'ajudar-te. Ens trobaràs en horari de tarda.

Calendari d'admissió 2017/18

Tota la informació general sobre els cicles formatius es troba a formacioprofessional.caib.es

El Dept. de Cicles Formatius formalitza un acord amb CISCO Networking Academy PDF Imprimeix Correu electrònic

A partir del curs vinent el nostre cicle formatiu de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX) iniciarà de forma progressiva la implantació del temari oficial de CISCO al curriculum del cicle.

Començarem amb cursos d'introducció i estem valorant introduir la certificació oficial CCNA 1 a l'assignatura de Xarxes Locals.

Per poder estimar la demanda actual d'aquesta formació hem elaborat una petita enquesta que ens agradaria que ens fessiu arribar.

Enquesta

Proves accés Cicles Formatius Grau Mitjà FP (curs 16-17) PDF Imprimeix Correu electrònic

PROVES D’ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ DE FORMACIÓ PROFESSIONAL 2016-17

* Requisits:

Tenir 17 anys o complir-los dins l’any natural 2017.

* Termini d’inscripció a la prova:

Del 13 al 23 de març de 2017, ambdós inclosos.

* Centre que ha de fer la inscripció i la prova:

IES SANTA MARIA D’EIVISSA

IES XARC (SANTA EULÀRIA DES RIU)

* Taxa per a la inscripció:

Taxa de 22,19 euros. - http://www.atib.es/ta/modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=4226

o Exempció de pagament: trobar-se en situació d’atur, família nombrosa, tenir una discapacitat igual o superior al 33%.

* Formalització de la sol·licitud d’inscripció:

La sol·licitud d’inscripció s’ha de formalitzar per duplicat en l’imprès oficial (http://fp.caib.es) i (http://www.caib.es/sites/fp/ca/convocataria_proves_daccas_2017_grau_mitja/)

- Fotocòpia DNI/NIE, passaport.

* Documentació per acreditar els requisits d’inscripció per fer la prova: - http://www.atib.es/ta/modelos/Modelo.aspx?m=046&idConcepto=4226

* Document d’ingrés model 046. El codi P40.

* Declaració jurada que no es té la titulació per accedir a un cicle de grau mitjà: http://www.caib.es/sites/fp/ca/convocataria_proves_daccas_2017_grau_mitja/

* Llista provisional de persones admeses:

Dimarts 28 de març de 2017.

* Reclamacions:

Dies 29, 30 i 31 de març de 2017.

* Llista definitiva de persones admeses:

Divendres 7 d’abril de 2017.

* Dia de realització de la prova d’accés:

Dies 8 i 9 de maig de 2017.

HEU DE PORTAR EL DNI/NIE o PASSAPORT!

* Llista provisional de persones aptes i no aptes:

Dilluns 22 de maig de 2017.

* Reclamacions:

Dies 22, 23 i 24 de maig de 2017.

* Llista definitiva de persones aptes:

Dimecres 31 de maig de 2017.

* Recollida de certificats

Dilluns 5 de juny de 2017.

Horari de la prova (HEU DE PORTAR EL DNI/NIE/PASSAPORT)

* Dilluns 8 de maig de 2017:

o 15.00 hores: constitució de la comissió avaluadora.

o 16.00 hores: inici de la prova amb els exàmens de llengua castellana i de llengua catalana (durada d’una hora per a cada examen, i màxim de dues hores per a tota la prova).

o 18.30 hores: exercici de ciències socials, geografia i història (durada màxima d’una hora).

* Dimarts 9 de maig de 2017:

o 16.00 hores: exàmens de matemàtiques i de ciències naturals o de tecnologia (durada d’una hora per a cada examen, i màxim de dues hores per a tota la prova).

Inscripció a proves d'accés a cicles formatius de grau mitjà 2017 PDF Imprimeix Correu electrònic

Publicat el calendari d'inscripció a les provés d'accés a cicles formatius de grau mitjà

Del 13 al 23 de març de 2017, ambdós inclosos.

Presenta la sol·licitud a la secretaria del centre on vols realitzar la prova.

IES Santa Maria d'Eivissa (Eivissa), IES Xarc (Santa Eulària des Riu), IES Marc Ferrer (Formentera)

La prova d'accés de grau mitjà te dona accés a tots els cicles ofertats independentment d'on realitzis la prova. Tota la informació actualitzada de formació professional a: formacioprofessional.caib.es

Pàgina 1 de 2

Educació Secundària Obligatòria i Cicles Formatius de Formació Professional Bàsica