Avui la totalitat del claustre ha acudit a una jornada per a compartir experiències d'éxit educatiu. Diferents professors del centre han volgut compartir amb els companys aquelles coses que troben que els hi funcionen dins l'aula.

A continuació podeu trobar informació relativa a les experiències compartides.

La intervenció del Dept. d'Informàtica ens ha presentat el Quizlet Live. Una experiència molt divertida i engrescadora per repasar el temari abans d'un examen.

Des del departament de català ens han recordat la importància del "mindfulness" i de l'autoavaluació com a eina de millora de la pràctica educativa. Tant entre alumnes, com de les activitats que es duen a terme.

El departament de socials ens ha presentat una eina d'elaboració de sopes de lletres i ens ha obert la porta a noves formes de fer-les servir amb diferents objectius. En particular hem vist l'eina Kokoriko

Des del departament de matemàtiques ens han presentat el Jump Math i ens han mostrat com un canvi en la metodologia té un impacte molt gran en els resultats i fins i tot en la participació o l'interés de l'alumnat per les matemàtiques.

Gràcies a tots els ponents per haver-nos enriquit durant aquesta sessió i fins a la propera.

Març 2019

Coneixes el projecte d'esmorçars saludables?