Avui al centre cultural de Can Ventosa s’han lliurat els diplomes que nomenen als alumnes de 3r ESO com a tutors dins del Programa de Tutoria Entre Iguals (TEI).

El Programa TEI és un projecte educatiu innovador per a millorar la integració escolar, la convivència entre els estudiants i, principalment, per a prevenir l’assetjament escolar. Cada alumne de 1r ESO tindrà un tutor emocional de 3r ESO, que estarà prop d’ell amb la finalitat d’ajudar a la seva integració en el centre, reduir la seva inseguretat, mediar en conflictes, actuar com a referent per a la millorar de la seva autoestima i disminuir els desequilibris de forces que causen l’assetjament escolar.

Aquest projecte afavoreix un model de relació entre companys basat en el respecte mutu, la coresponsabilitat  i la solidaritat.

Prèviament l’alumnat de 3r ESO ha set format per dur a terme aquesta tasca tant important per a aconseguir que el nostre centre sigui un institut amb tolerància zero cap a l’assetjament escolar.

Ho tenim clar, ENTRE TOTS MILLOR!!!!!!!!

suport tic

Actualització de cicles de formació professional

difusionfpactulizacion

PROGRAMA ORIENTA 19/20

Els joves, tenen interès a continuar la seva formació?

Per respondre a aquesta pregunta, us demanam que contesteu el següent qüestionari.

Podeu mirar quines són les respostes més votades en acabar.

Moltes gràcies!