El centre va celebrar ahir vespre una trobada, per agrair als representants dels departaments d'informàtica de diferents empreses de l'illa la seva participació a la fase de pràctiques formatives.

Els representants de les empreses varen poder coneixer les instal·lacions del centre i realitzar una petita visita per conèixer a l'alumnat que en el futur realitzarà les pràctiques amb ells.

Els representants de les empreses van valorar positivament la qualitat de l'alumnat que els arriba des del centre i se van mostrar interessats en mantenir obertes aquestes vies de comunicació entre el món de l'empresa i l'educatiu.

Un dels moments més emotius va ser quan el cap de departament d'informàtica del centre va confesar, en nom del centre i dels companys del departament, el seu profund agraïment i admiració cap a la feina que fan les empreses acollint el seu alumnat.

"Si demanes a un alumne el que més li ha agradat de cursar el nostre cicle formatiu, el 100% té diu que les pràctiques a l'empresa. I això és gràcies a vosaltres."

Maig 2019