Els membres de la comissió TIC d'enguany som:

  • Elena Torres
  • Daniel Rodríguez

Comunicar incidències per escrit

Es la forma preferida per naltros de que ens comuniquis incidències. Hi ha un quadern d'incidències a la sala de professors. Actualment el temps mig d'espera es de menys de 24h, un cop l'incidència apareix al llistat.

Comunicar incidències per e-mail

Si ets un professor pots contactar amb naltros a través del correu: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Si ets un altre membre de la comunitat educativa, per favor contacta amb un membre del professorat i ell ens passarà la incidència.

Quines incidències pots comunicar?

La comissió TIC actualment du:

  • Aspectes administratius de la web del centre. Els continguts els redacten els propis professors.
  • Aspectes administratius del moodle del centre. Però aspectes educatius com comptes d'usuari per als alumnes o els professors o canvis de clau se realitzen via secretaria o cap d'estudis.
  • Aspectes administratius del servidor del centre i de les impresores compartides de gran format.
  • Gestionam també la xarxa del centre sota supervisió de conselleria.
  • Manteniment de totes les instalacions informatiques del centre. Tot i que moltes d'elles es troben sota garantia de conselleria i per tant som facilitadors de solucions mes que solucionadors directes.
  • Accidentalment gestionam avaries elèctriques, quan aquestes afecten als sistemes informatics.
  • Duim també tot el control i gestió dels carretons de miniportatils del centre.
  • Donam suport a noves iniciatives de qualitat i oferim ajuda tecnica a aquells que volen implantar noves tecnologies a la seva docencia.

Maig 2019
L M X J V S D
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
Icones cortesia de:Designed by Ibrandify / Freepik